Yemenity2010's Blog

Konstpaus

Posted in Uncategorized by yemenity2010 on 24/01/2011

Aktiviteten på den här sidan har inte varit överdrivet intensiv den senaste månaden. Sedan några veckor är jag tillbaka i Sverige och laddar om… Eller vad jag nu gör. De sista veckorna i Jemen var det svårt att ta sig tid att skriva något, men jag kan säga så mycket att året gett stoff till mer material som jag hoppas återkomma till, inom en inte alltför osnar framtid. Tillsvidare får i alla fall bloggen behålla sitt nuvarande namn, i brist på bättre spontana idéer. För övrigt försöker jag nu med hjälp av bekantskapskretsen sammanfatta delar av det som gjorde 2010 värt att minnas, på hemsidan folketjublar.se. Ashufaqom, insha’allah…

Kommentera

